Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.
placeholder
placeholder

 

Uit het persdossier Changemanagement:

Veranderingsbereidheid stimuleren door medewerkers een kunstproject te laten uitwerken. Onder meer Concordia Textiles bedient zich van deze ongewone aanpak die verandering van binnenuit laat ontstaan en groeien. Een van de voorwaarden is dat men controle loslaat en daar zijn managers zelden goed in. Want als het over veranderen gaat, werkt men vaak top-down, directief en controlerend. Nochtans is het engagement van het personeel noodzakelijk.

Persartikel: De kunst van veranderen

 

Het seminarie: Veranderen is een kunst

HR Magazine organiseerde in 2011 i.s.m. Arteconomy het seminaie voor HR verantwoordelijken uit 80 bedrijven/overheidsorganisaties. Dit seminarie bracht de ervaringen van de ondernemer en de kunstenaar uit twee praktijkcases van Arteconomy. Tomas Wallaert, auteur van Iedereen wil veranderen, gaf een inleiding over de voorwaarden van efficiënt veranderen.